2010 m. rugsėjo 22 d., trečiadienis

Pakankamai





Galvytė perkaitusi, akytės užtinusios. Jaučiuosi kaip pervažiuota tanku. Kažkokia sulūžus. Noriu atostogų, saulės vonių, apelsinų sulčių su milijonu ledukų ir savo nuosavo papludimio prie bet kurios skaidrios jūros. Gaila, bet tai ir lieka tik mano galvoje. 
Nežinau, man sekasi gerai ar blogai. Nei taip, nei anaip. Nieko blogo, bet nieko ir gero. 


AČIŪ DIEVUI, savaitė eina į pabaigą(!) Bent dvi dienos be jokių rašinėlių, kontrolinių ir atsakinėjimo. Nuo visko jau ir galva sukas.
Esu pikta, pastarosiom dienom. Ant savęs. Ir nežinau už ką. Galbūt manau, kad galėčiau padaryt viską dar geriau nei darau. Gal ir galėčiau, jei kas nors man duotų daugiau miego ir mažiau nereikalingos informacijos.
Nepaisant viso šito, aš gyvenu gerai, man linksma ir esu pakankamai laiminga. P a k a n k a m a i.



                                      

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą